18 maj 2014

Webbinariumet

Som sagt deltog jag i Kreationslotsens Webbinarium Skriv din bok NU! i torsdags. Det var andra gången jag var med på ett webbinarium med Kreationslotsen. Alltid lika intressant och motiverande att höra andras syn på skrivande och prata med likasinnade. Det bekräftade att jag tänker rätt kring att ha ett skrivschema, att ha en utarbetad plan, rutiner och bara skriva, skriva, skriva! Önskar dock att jag hade en tusenlapp till övers så att jag kunde gå hennes självstudiekurs i samma ämne. Kanske kan ta mig råd när skatten kommer och ge mig den till mig själv i födelsedagspresent. Visst, hade hellre haft en dyrare kurs där man får coachning också, men det har jag inte råd med just nu.

Jag är glad att jag har så många omkring mig som stöttar, peppar och kommer med förslag. Även om det ibland känns som om vissa i familjen inte riktigt förstår att man hellre vill sitta och skriva ett tag än att göra andra saker, bara för att man måste få ner en viss tanke eller scen på papper.

Jag har rätt mycket att renskriva från de senaste dagarna då vi varit på vift. Så får ta tag i det asap. ;)

1 kommentar:

  1. Förstår att det är motiverande att ha likasinnade att prata & bolla med ....
    Härligt att du får peppning & jag är säker på att ditt skrivande kommer gå riktigt bra/Kram

    SvaraRadera