14 maj 2014

Ett nytt block...


Japp, det påbörjades idag. Känns riktigt bra. I denna blir det bara skrivande, inget persongalleri, inga inspirationsbilder eller storyline då jag redan har det i det andra blocket, på datorn samt i TheBrain. Ja, TheBrain är ett program jag testat. Lite som ett brainstormingprogram möter mind map om ni kommer ihåg dem. Jag har inte riktigt klurat ut hur det fungerar, men det känns bra att sammanfatta och föra in "data", länkar och annan info kring projekt där. Plus att det gör att man känner att man fortfarande jobbar med boken, fast man sitter och pillar med programmet. :P Win-win. Kolla in videon!


Imorgon har jag Webbinarium med Kreationslotsen vid lunch och det ser jag verkligen fram emot. Har fått de två första inspirationsmailen redan och fått respons på svar jag skickat tillbaka. 

Jag tror dessutom att jag kommit fram till att det bara ska vara tre år mellan mina hjältar i alla fall. Fungerar bättre med andra aspekter av storyn. Age is just a number, right? :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar