30 september 2014

Jag tror jag har det!

Ja, faktiskt så kan det vara så att jag äntligen har hittat en arbetstitel på mitt fantasyprojekt. Känns riktigt bra måste jag säga. Hoppas bara att med detta så kommer inspirationen också. Nu har jag ju fokuserat väldigt mycket på min romance som ploppade upp i huvudet i förra veckan. Det är så klart också roligt. Jag har skrivit 4500 ord ca på den, bara över helgen i princip och det är så härligt! Jag tänker på den på dagarna på jobbet och mina stackars kollegor får stå ut med både det ena och det andra när det gäller namnrådgivning och annat som pockar på min uppmärksamhet. Turligt nog är vi inte i skarpt läge ännu, utan fortfarande har utbildning den här veckan. ;)

Jag känner mig just nu väldigt hoppfull och motiverad! Det är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar