12 maj 2016

Slutpluggat

Ja, i alla fall för ett tag. Hemtentan skickades in i söndags. Har dock lite ångest över den och misstänker omtenta. Jag har redan en omtenta att se fram emot då jag inte blev klar med mina analys. Jag hittar hela tiden nya saker jag borde ha skrivit och tagit med i andra frågan, men gjort är gjort. Måste försöka släppa den och gå vidare med skrivandet.

Skrivandet går tyvärr rätt segt just nu. Jag fastnade i True Blood (ingick att analysera den i hemtentan). Har ännu lite tid på mig innan deadline, men börjar känna mig lite stressad. Normalt brukar skrivandet flyta på rätt bra när jag arbetar mot en deadline, jag vet liksom vad som ska hända. Men nu står det helt still. Det är som om karaktärerna inte vill det jag vill. De vägrar. Under tiden prokrastrinerar jag med diverse tv-serier, bloggpimpning och ta hand om barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar