30 augusti 2015

Äntligen klar!

Nu är novellen inskickad för sista gången till redaktörn. Så skönt att ha det gjort och slippa tänka på deadlines ett tag nu. Även om det är bra med deadlines så har jag märkt att det tillsammans med en del övertid på jobbet har gjort att jag inte riktigt mår som jag ska.



Nu kommer så klart nästa fundering, den här är ju på engelska, bör jag starta en mer internationell blogg? Eller ska jag börja skriva på engelska här? Lite knepigt är ju att bloggadressen är på svenska. För promos och eventuellt bloghop lär det bli i samband med utgivningen av antologin, det är jag realtivt säker på. Å andra sidan, hur mycket mer på engelska kommer jag att skriva? Det vet man ju inte... Kanske ska köra en kombo, flytta denna till en mer internationell adress och köra både svenska och engelska. Det kan funka.

Men nu ska jag faktiskta ta och lämna datorn och sätta mig med en bok istället. Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar